love life


Fy skäms på dåliga lilla mig som säger en sak och gör en annan, haha! Har insett att jag inte ska lova att jag skriver på denna blogg varje dag för det är jag verkligen dålig på :P Så nu lovar jag inget men jag ska FÖRSÖKA skriva lite då och då iallafall så lägger jag upp på FB när jag har gjort ett nytt inlägg så ni kan ha lite koll där också :P

Jag har haft en helt underbar vecka på jobbet eller ja överhuvudtaget egentligen men just arbetsveckan på jobbet har varit kanon, jag har haft sån livsglädje och energi :) För en gång skull så har jag haft energi kvar när jag har kommit hem också vilket har bidragit till en ny och fräsh garderob och imorgon drar jag igång med renovering av hallen, ska bli så skönt med lite nytt på det nya året.

Andreas och jag fungerar bättre än någonsin tillsammans, den där mannen gör mig så lycklig. Jag frågade honom här för någon dag sen varför han älskade mig så mycket och alltid ska komma och pussa och krama på mig utan anledning och fick tillbaka i svar:
-Men älskling, det är svårt att låta bli när du bara blir vackrare och vackrare för varje dag som går. Jag älskar ju dig!
Tror ni att jag smälte eller?!

Always and forever <3

/ Linda Maxe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0