Lön

Fick min lön igår, alltid lika roligt! =)
Inhandlade 3 ljuslyktor till badrummet, en kalender & parfym.


När jag kom hem från stan så satte jag mig och kikade runt lite på Nelly.com och beställde en klänning, en tunika & leggings. =)

Lucky Legging SEK 139, Vero Moda Basic - NELLY.COM Gino Printed Tee SEK 159, Serious Sally by Rut m.fl. - NELLY.COM  Cassandra Tunic SEK 99, Jeane Blush - NELLY.COM'

Nu ska jag göra mig iordning för en heldag på jobbet, fyfan! Trött och jävlig och får inte dricka kaffe, hur ska denna dag sluta :(

Kommentarer
Postat av: Josefin | Shadyblonde

Snyyyyggt:) man blir alltid lika shoppingsugen när det klirrar i kassan:P

2010-05-27 @ 20:01:14
URL: http://shadyblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0