förlåt förlåt förlåt!

Vet att jag har varit värdelös på att uppdatera er på vad som händer i the life of Linda,  just nu händer inte så mycket. Har fått en ny underbar vän som heter Sandra, sjukt snäll och go tjej. Hm vad kan jag mer berätta, jag och Andreas möblerar om och försöker piffa upp lägenheten med lite mer färg. En annan sak som är väldigt rolig är att jag och andreas bara blir mer och mer förälskade i varandra, kan inte sluta drömma om framtiden tillsammans. Vilka planer vi har! :D

Thilda har skaffat sig en awesome pojkvän som jag har godkänt, haha! Känns som att alla runt omkring sig är lyckliga och det gör mig så otroligt lycklig :D älskar att se mina vänner och familj glada!



pågående projekt - sovrummet


Vi va och fiskade här för några dagar sen, skickar upp några bilder från den dagen. =)




Nu är det power meet så ska försöka umgås med vänner och dricka en öl. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0